Obecným cílem předmětu marketing a management cvičení je aplikace znalostí a vědomostí získaných v zejména v předmětu marketing a management. Důležitá je dovednost použití základních pojmů marketingové a manažerské teorie a praxe, na které navazují postupy a příklady marketingového výzkumu a jednotlivých manažerských činností.
V předmětu jsou naplňována průřezová témat Občana v demokratické společnosti, Člověk a svět práce,Člověk a životní prostředí a Informační a komunikační technologie.
Vyučující:
Ing. Uhlířová Vladimíra, Ing. Bc. Grobelná Jana, DiS.
Časová dotace výuky:
studijní obor |
1. ročník |
2. ročník |
3. ročník |
4. ročník |
Ekonomika zemědělství a výživy |
– |
– |
– |
2 |
Seznam učebnic:
Veber Jaromír a kolektiv.: Příklady z managementu, Nakladatelství Fortuna
Vydrová Januše a kolektiv.: Příklady z marketingu, Nakladatelství Fortuna